poniedziałek, 19 sierpnia 2024

19 VIII, jak zakorkowana butelka wina

A lud mówił do mnie: «Czy nie wyjaśnisz nam, co oznacza dla nas to, co czynisz?» (Ez 24, 15-24)

Czytać Słowo Boże w tym kluczu: "co to znaczy dla mnie?". 
Spotkanie Jezusa z bogatym młodzieńcem (Mt 19, 16-22) czytane w tym kluczu będzie różne dla każdego z nas. 
We mnie samej w zależności od wieku (:)) różne znaczenia się jawią: 
- czyżby Bóg wszystko zabierał...
- czyżby szukał moich słabości, zadając wciąż głębsze pytania...
- czyżby chciał mnie przekreślić...
a może:
- ujawnia moje głębsze pragnienia...
- pozwala mi wyrazić moje życie...
- zaprasza do relacji z Sobą...

Czasem czuję się jak ... zakorkowana butelka wina - ani dla Boga ani dla ludzi tego, co w środku nie daję. Niechże mnie ON odkorkuje już i smakuje swoje dary :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz