środa, 27 marca 2013

27 III, od złego broń mnie

Jeden z Dwunastu, imieniem Judasz Iskariota, udał się do arcykapłanów i rzekł: «Co chcecie mi dać, a ja wam Go wydam». A oni wyznaczyli mu trzydzieści srebrników. Odtąd szukał sposobności, żeby Go wydać...  Mt 26, 14-25

Jeden z Dwunastu. Jeden z nas. Coś ze mnie... coś mojego...
Jest we mnie, jest w każdym z nas, coś z Judasza, coś co chce "po swojemu", coś co szuka sposobności, coś co sprzedaje Jezusa, coś co myśli (do czasu), że wygrywa. Do czasu!!!

Dlatego w pokorze proszę, Cię, mój Panie:

Duszo Chrystusowa, uświęć mnie.
Ciało Chrystusowe, zbaw mnie.
Krwi Chrystusowa, napój mnie.
Wodo z boku Chrystusowego, obmyj mnie.
Męko Chrystusowa, wzmocnij mnie.
O dobry Jezu, wysłuchaj mnie.
W ranach swoich ukryj mnie.
Nie dopuść mi się oddalić od Ciebie.
Od złego wroga obroń mnie.
W godzinę śmierci wezwij mnie.
I każ mi przyjść do siebie,
Abym z świętymi Twymi chwalił Cię,
Na wieki wieków. Amen. (modlitwa św. Ignacego)   

3 komentarze:

  1. Amen.

    Tak mnie skrusz, tak mnie złam, tak mnie wypal Jezu,
    byś został tylko Ty, byś został tylko Ty, jedynie Ty!

    http://www.youtube.com/watch?v=3XraiGDJmtk

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakże często człowiekowi wydaje się, że on by to lepiej urządził i że to trzeba Jezusa sprowokować, by pokazał swoją moc...

    OdpowiedzUsuń