piątek, 17 stycznia 2020

17 I, taka tam wzajemność

Bardzo lubię psy. Chyba ze wzajemnością :)

8 komentarzy:

  1. psy są wierne. jak zaufa, to do końca.

    ciężko jest zdradzić psa :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też właśnie wierność kojarzę z psem :)

      Usuń
    2. Myślę, że spirala zła, w której teraz jestem, zaczęła się od tego, ze uśpiłam Psa. Tak wiem, powiesz mi, że to bzdura. Ale od tego dnia każde następne wydarzenie to tylko zło.

      Usuń
    3. Nie powiem, że bzdura... Może to Ciebie obciążać psychicznie.
      Chyba zostaje przebaczyć sobie i prosić o siły na przyszłość. tak mi się wydaje.

      Usuń
  2. O, jaki ładny, brawo za odwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baranka, niczym św.Franciszek... z wilkiem :)
    p.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooooo jakie porównanie :). Do św. Franciszka mi daleko w jego prostocie, ale wierzę, że Pan na mnie właściwą mi formę świętości przygotował.:)

      Usuń