czwartek, 25 października 2018

25 X, by się wzmocnił wewnętrzny człowiek

...sprawił w was przez Ducha swego, by potężnie wzmocnił się wewnętrzny człowiek. Niech Chrystus zamieszka przez wiarę w waszych sercach; abyście w miłości zakorzenieni i ugruntowani... Ef 3, 14-21

Wewnętrzny człowiek...to Jezus we mnie. To moje działanie poprzez wiarę i miłość (taką miłość, jak mawiał ks. Twardowski, która przychodzi od razu, bez nadziei). Nadzieja ją ugruntowuje, jest jak gleba żyzna, o której się zapomina, ciesząc się owocami.
Ile we mnie tego wewnętrznego człowieka? Czy ja wiem? Ale proszę za św. Pawiem, wierząc, ze Pan  mocen uczynić mi więcej niż pojąć potrafię. A pragnienia moje zna...

Fot. W tym miejscu, w tym kościele narodził się mój wewnętrzny człowiek :). Tu zostałam ochrzczona.

4 komentarze: