środa, 19 sierpnia 2015

19 VIII, jest dobry - i dla mnie

Przyszli najęci około jedenastej godziny i otrzymali po denarze. Gdy więc przyszli pierwsi, myśleli, że więcej dostaną; lecz i oni otrzymali po denarze... (Mt 20,1-16a)

Pierwsi myśleli, że...
A ja, co myślę? Pierwsza czy ostatnia, czy pośrodku? Nie to jest ważne!
Czy jestem wciąż przekonana o przychylności Pana, że jest dobry? Że jest dobry dla mnie? To jest ważne, co myślę!
Jeśli tak, to nie oczekując i nie spodziewając się, otrzymuję BEZMIAR miłości.

4 komentarze:

  1. "...nie oczekując i nie spodziewając się, otrzymuję BEZMIAR miłości."
    Tak, ładne kwiatuszki i ogródek :)p.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet bardzo ładny ogródek, którego nie sadziłam :)

      Usuń
  2. ja jestem w kolejce po tej ostatniej ;) kaśka

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, świetnie, tylko nie ucieknij, kiedy zbliży się Pan - pierwsza będziesz!
    :)
    zobaczysz i promienieć będziesz

    OdpowiedzUsuń