piątek, 7 grudnia 2012

7 XII, według wiary

Wtedy dotknął ich oczu, mówiąc: «Według wiary waszej niech się wam stanie». Mt 9, 27-31

Według wiary... Wiele nam się nie dzieje, bo po prostu nie wierzymy.
Ostatnio z pewnej konieczności sięgnęłam znowu do Dzienniczka s. Faustyny. Odkrywam tam skarby. Odkrywam coś, czego kiedyś tak nie widziałam. Miłosierdzie to jedna strona, bardzo ważna, ale relacja Jezusa do Faustyny i Jego udzielanie się jej, ta pewna "potrzeba" więzi Jezusa otwiera mi drogę do większej prostoty wobec Boga.
Czy moja wiara mnie zaprowadzi?... Chcę iść.

Trochę lektury:
Miła Mi jest rozmowa twoja, a dziękczynienie otwiera ci nowe skarby łask, ale dziecię Moje, może byśmy pomówili nie tak ogólnie, ale w szczegółach o tym co ci najwięcej na sercu leży, pomówimy poufnie, szczerze, jako dwa serca wzajem się kochające. (Dzienniczek, 1489)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz