środa, 12 grudnia 2012

12 XII, przyjdź - wzmocnię cię

Jezus przemówił tymi słowami: 
"Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię [...] 
znajdziecie ukojenie dla dusz waszych". Mt 11, 28-30

Niesamowite! Zwyczajnie po ludzku w tym czasie tych słów potrzebuję.
Więc pozytywnie zaskoczona i z decyzją zaufania idę dziś do Pana, który czeka m.in. w sakramencie spowiedzi.
Psalm responsoryjny niech mi towarzyszy przez dzień ten cały.

Błogosław, duszo moja, Pana 
i wszystko, co jest we mnie, święte imię Jego. 
Błogosław, duszo moja, Pana 
i nie zapominaj o wszystkich Jego dobrodziejstwach. 

On odpuszcza wszystkie twoje winy 
i uleczy wszystkie choroby, 
On twoje życie ratuje od zguby, 
obdarza cię łaską i zmiłowaniem. 

Miłosierny jest Pan i łaskawy, 
nieskory do gniewu i bardzo cierpliwy. 
Nie postępuje z nami według naszych grzechów 
ani według win naszych nam nie odpłaca. (Ps 103)

1 komentarz: