poniedziałek, 2 stycznia 2012

2 I teraz trwajcie w Nim

Toteż trwajcie w Nim tak, jak was nauczył.
Teraz właśnie trwajcie w Nim, dzieci,
abyśmy, gdy się zjawi, mieli w Nim ufność
i w dniu Jego przyjścia nie doznali wstydu.
1 J 2,27-28

Dzisiejsi patronowie święci Bazyli i Grzegorz skłaniają mnie do dziękczynienia za dar przyjaźni w moim życiu. Cieszy mnie, wzrusza i zaskakuje zaufanie, jakim obdarza mnie drugi człowiek. Cieszy mnie również i również zaskakuje, że mogę w zaufaniu powierzyć się drugiemu człowiekowi. A to wszystko dzieje się w obecności Tego, który jest pośród nas. I to On dopinguje mnie w moich relacjach.
Zdaję sobie sprawę, że nie potrafiłabym budować przyjaźni, gdybym nie trwała w doświadczeniu bliskości Jezusa. Im więcej Jego we mnie, tym lepszym jestem przyjacielem.
Bliska relacja jest miejscem wzrostu i jest miejscem odpoczynku. Jest dotykiem czułości Boga.

2 komentarze:

  1. Im więcej Jego we mnie, tym lepszym jestem przyjacielem. - i tak jest ze wszystkim!

    OdpowiedzUsuń