wtorek, 26 kwietnia 2011

26 IV do Ojca mego i waszego

...Jezus rzekł do niej: "Mario!" A ona obróciwszy się powiedziała do Niego po hebrajsku: "Rabbuni", to znaczy: Nauczycielu! Rzekł do niej Jezus: "Nie zatrzymuj Mnie, jeszcze bowiem nie wstąpiłem do Ojca. Natomiast udaj się do moich braci i powiedz im: "Wstępuję do Ojca mego i Ojca waszego oraz do Boga mego i Boga waszego". Poszła Maria Magdalena oznajmiając uczniom: "Widziałam Pana i to mi powiedział".. J 20,16-18

Do Ojca mego i Ojca waszego - do Ojca Jego i Ojca mojego...
Czy rozumiem, co mi powiedział?

2 komentarze:

  1. No tak widziałam Pana.
    Niewiasty zawsze uprzywilejowane są w Kościele.
    Zawsze pierwsze przy wielkich wydarzeniach.
    A to było wydarzenie bez precedensu
    ZMARTWYCHWSTAŁEGO widziałam grób pusty.
    Chłopy spali.
    niewiast zawsze na nogach wcześniej niż panowie no i jakie obfite w przeżycia doświadczenie Zmartwychwstałego Pana pozdrawiam oktawowo

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, Chłopie :), że słuchasz niewiast. ;)

    OdpowiedzUsuń