sobota, 18 grudnia 2010

Obecny i dziś

Dlatego oto nadejdą dni - wyrocznia Pana - kiedy nie będą już mówić: "Na życie Pana, który wyprowadził synów Izraela z ziemi egipskiej", lecz raczej [...] Jr 23,7n

Oto Dziewica pocznie i porodzi Syna, któremu nadadzą imię Emmanuel, to znaczy: "Bóg z nami". Mt 1,23

Chcę dziś przyjrzeć się Obecnemu Bogu w moim życiu i Jego działaniu. Chcę wydarzeniami z mojej historii dokończyć proroctwo Jeremiasza.
Przeżywam dzień skupienia, mam szansę posłuchać i usłyszeć Boga.

a więc...
na życie Pana, który ustanowił sakrament spowiedzi i mówi dziś do mnie przez niego
na życie Pana, który z kamienia serca mego czyni serca dziecka, które doświadcza skutków ufności
na życie Pana, który gromadzi do jednej wspólnoty tak różne osoby i który czyni z nas wspólnotę - komunię
na życie Pana, który uczy mnie cierpliwości: Pasterz staje się Barankiem, by owieczkę uczyć swej mądrości
na życie Pana, który potrzebuje mnie i ciebie - z całym naszym człowieczeństwem - do rozprzestrzeniania daru, jakim jest MIŁOŚĆ

1 komentarz:

  1. Tak, chyba Matka Teresa, mówiła, że Chrystus nie ma innych rąk tylko nasze. My mamy nieść Jego miłość. Pozdrawiam bardzo serdecznie, z Bogiem! :)

    OdpowiedzUsuń