niedziela, 12 grudnia 2010

powody radości



Niech się rozweselą pustynia i spieczona ziemia, niech się raduje step i niech rozkwitnie! Oto wasz Bóg, [...] On sam przychodzi, by zbawić was. Iz 35,1-6

Niedziela Gaudete! Niedziela radości, że Pan przychodzi.
Uczestniczyłam dziś w Eucharystii na Wawelu. Miejsce szczególne dla każdego, ale dla mnie szczególne też ze względu na św. Jadwigę, szczególne też, bo w tym miejscu zostałam konsekrowana Bogu i złożyłam śluby.
Dziś w tym miejscu uradowałam się bardzo, gdyż zostały przekazane relikwie św. Jadwigi dla delegacji z Litwy. Jadwiga po raz pierwszy fizycznie pojedzie na Litwę!
Wiążę z tym wielkie nadzieje na pojednanie narodów, przede wszystkim jednak wierzę, że Jadwiga wyprosi przemianę serc i zbliży każdego do Chrystusa a wtedy i między sobą będziemy bliżej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz