niedziela, 27 marca 2016

27 III, 'pochwyć i pociągnij'

Baranku,
nie nadążam za Tobą!

nie proszę 'zwolnij'
ale błagam 'pochwyć i pociągnij'

weź mnie na ramiona swoje
i nieś ku miłości Ojca
i ku miłosierdziu braciom

27 III 2016 (Zmartwychwstanie)

p.s. dam się pochwycić - bez oporu
       opór usunął się wraz z kamieniem u grobu...

Prawie jak w litanii, na różne sposoby...:

Baranku mój umiłowany
nie nadążam za Tobą

gonię jak szalona
wpadam w dołki
i tracę Cię z oczu

Nie zapomnij o mnie
          pochwyć
wyciągnij z otchłani
weź na ramiona swoje
(...) Twoja jestem
         Barankowa

5 komentarzy:

  1. http://www80.zippyshare.com/v/Q4SNQTli/file.html

    OdpowiedzUsuń
  2. :)
    Zaś w recytacji jest błąd kardynalny, moje słowo jest skierowane do Baranka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) w recytacji nie ma błędu, posłuchaj uważnie, nie sugeruj się tytułem nagrania!

      Usuń
  3. ok :)
    nie dosłyszę już ;)

    OdpowiedzUsuń