czwartek, 24 marca 2016

24 III, przyjąć DAR

... A kiedy im umył nogi, przywdział szaty, i gdy znów zajął miejsce przy stole, rzekł do nich: „Czy rozumiecie, co wam uczyniłem? Wy Mnie nazywacie «Nauczycielem» i «Panem» i dobrze mówicie, bo nim jestem. Jeżeli więc Ja, Pan i Nauczyciel, umyłem wam nogi, to i wyście powinni sobie nawzajem umywać nogi. Dałem wam bowiem przykład, abyście i wy tak czynili, jak Ja wam uczyniłem”.  (J 13,1-15)

Ostatnia Wieczerza.
Za parę godzin, będę kolejny raz w niej uczestniczyć.
Chcę być Barankowa, chcę być Jego wiernym przyjacielem, przyjaciółką.
Będę blisko, chcę przyjąć DAR. Dar Jezusa, to dar oczyszczenia, dar miłowania, dar przyjaźni. To wszystko znajduje się w darze Eucharystii.
Po Eucharystii Jezus wychodzi do ogrodu oliwnego, następuje pojmanie, sądzenie, noc w więzieniu, osamotnienie. Bądźmy z Nim, okażmy Mu naszą zwyczajną miłość i wdzięczność.
Będzie Mu miła nasza obecność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz