poniedziałek, 22 lutego 2016

22 II, łaska wybrania

Odpowiedział Szymon Piotr: „Ty jesteś Mesjasz, Syn Boga żywego”.
Na to Jezus mu rzekł: „Błogosławiony jesteś, Szymonie, synu Jony. Albowiem ciało i krew nie objawiły ci tego, lecz Ojciec mój, który jest w niebie. Otóż i Ja tobie powiadam: Ty jesteś Piotr – Opoka, i na tej opoce zbuduję mój Kościół, a bramy piekielne go nie przemogą...". (Mt 16,13-19)

Uraduj się tym, że przyjmujesz w komunii Jezusa - Mesjasza, Syna Boga żywego!
Ludzie! - chcę krzyczeć - mamy na wyciągnięcie ręki miłość Ojca - Jego Syna! ON chce, ON przychodzi do mnie, do ciebie... Otworzysz Mu drzwi swoje?
Szczęście jest na wyciągnięcie ręki, błogosławieństwo od Ojca! - jest dostępne dla nas. Jesteśmy zaproszeni do Kościoła, którego nie jest w stanie przemóc zło. To moc Syna Bożego sprawia, to nie nasze dzieło! Ucieszmy się dziś z Kościołem świętując święto Katedry św. Piotra. Ucieszmy się, że nie jesteśmy pozostawieni sami sobie w walce duchowej.
Radość w wielkim poście z mocy Bożej, z Jego miłosierdzia, z Jego miłości jest dobrą odpowiedzią na łaskę wybrania.

Fot. Zdjęcie z Tatr, z tego roku, z ostatniego miesiąca, aż trudno uwierzyć, że tak tam było. Dziękuję Z., która ze mną się podzieliła tym zdjęciem. Bardzo mi ono pasuje dziś do komentarza. Piękno, którego tej zimy nie dostrzegam, ISTNIEJE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz