środa, 25 listopada 2015

25 XI, mój Obrońca

Podniosą na was ręce i będą was prześladować... Będzie to dla was sposobność do składania świadectwa. Postanówcie sobie w sercu nie obmyślać naprzód swej obrony. Ja bowiem dam wam wymowę i mądrość... (Łk 21,12-19)

Na zdjęciu moment Komunii świętej w dniu ślubów wieczystych. Mały biały kawałek Chleba zanurzony w Winie, które już nie są tylko chlebem i winem ale Ciałem i Krwią naszego Pana Jezusa Chrystusa.
Moc tego Pokarmu daje mi siłę miłowania, przebaczania, nauczania, ofiarowania, dziękowania, nawracania (się) itd... itp.

Fot. z 2000 roku, ze ślubów wieczystych, dziś według czasu chronos wypada 15-ta rocznica, choć według kairos to była uroczystość Chrystusa Króla.

2 komentarze:

  1. Podoba mi się to z tym kairos i chronos...teoria kwantów mówi o czasie rzeczy niebywałe-i ten kairos może się okazać bardziej rzeczywisty niż ten chronos :)- serdecznie Cię dziś ściskam+

    OdpowiedzUsuń
  2. 15 lat temu...:) Błogosławieństwa Bożego na kolejne... lata:)
    15 lat temu... stawiałam pierwsze kroki na mojej ukochanej teologii:)
    Czyż rok 2000 nie był piękny?;)
    t.

    OdpowiedzUsuń