wtorek, 8 października 2013

8 X, kto steruje?

Jezus przyszedł do jednej wsi. Tam pewna niewiasta, imieniem Marta, przyjęła Go do swego domu. Miała ona siostrę, imieniem Maria, która siadła u nóg Pana i przysłuchiwała się Jego mowie. Natomiast Marta uwijała się koło rozmaitych posług... Łk 10,38-42

Czego Jezus potrzebuje ode mnie?
Wiele posług, rozmaitych posług chciałabym sama Mu wyświadczyć, a i innym osobom różne działania bym podpowiedziała :)
A Jezus chce jednego, by tak usiąść u nóg Pana i zacząć Go słuchać...
I nie jest to bezczynność, tylko oddanie steru w ręce Zbawiciela! On powie, co mam robić. Ja mam Go słuchać.

2 komentarze:

  1. I to jest odpowiedź na moje rozterki..siądź i posłuchaj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak. :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie, jesteś w mojej modlitwie!

      Usuń