sobota, 29 września 2012

29 IX, będę Cię sławić


Będę Cię sławił, Panie, z całego serca, 
bo usłyszałeś słowa ust moich; 
będę śpiewał Ci psalm wobec aniołów, 
pokłon Ci oddam w Twoim świętym przybytku. 

I będę sławił Twe imię za łaskę Twoją i wierność, 
bo ponad wszystko wywyższyłeś Twoje imię i obietnicę. 
Wysłuchałeś mnie, kiedy Cię wzywałem,  
pomnożyłeś moc mojej duszy. 

Wszyscy królowie ziemi będą dziękować Tobie, Panie, 
gdy usłyszą słowa ust Twoich, 
i będą opiewać drogi Pana: 
«Zaprawdę, chwała Pana jest wielka». Ps 138

Niech ten psalm stanie się rzeczywistością w moim życiu.
Chwała Pana jest wielka. Poznają ją powoli... a jeszcze wolniej mi przychodzi ją głosić.
Jednak będę Cię, Panie mój, Baranku mój, sławić wobec Aniołów i wobec ludzi.
JESTEŚ i jestem. Jestem, by odpowiedzieć na Twoją miłość.

2 komentarze:

  1. Witam serdecznie!

    Piękny blog :)

    Dobrze, że w dobie dzisiejszych czasów są jeszcze ludzie, którzy pokładają ufność w Panu!

    Pozdrawiam i trwam w modlitwie!
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolino, dziękuję.
    Pozdrawiam i wspierajmy się w tej drodze ufności. Dziś św. Tereska z nieba nas wspiera, ta droga ufności jest możliwa.

    OdpowiedzUsuń