wtorek, 7 września 2010

z Ojcem rozmawia o każdym z nas

Jezus [...] całą noc spędził na modlitwie do Boga. Z nastaniem dnia przywołał swoich uczniów i wybrał spośród nich dwunastu, których też nazwał apostołami. Łk 6,12n

Jezus rozmawia z Ojcem o każdym z nas.
Po takiej rozmowie Jezus przywołuje, wybiera i posyła.
Dobrze jest i dla mnie postanowić, by wszelkie zamiary konsultować z Ojcem!

Cieszę, że to Słowo słyszę w dniu przeprowadzki na nowe miejsce. Uświadamiam sobie, że tam mnie posyła, że to Jego Owczarnia, że chce tam mojej posługi.

ps. W ciągu dnia miałam niesamowite zdarzenie. Już w nowym miejscu rozpakowywałam się i musiałam odebrać telefon. Zadzwonił ksiądz, zgłosił człowieka dorosłego do chrztu. Byłam sama w domu i na mnie trafiło :) a przybywam do tego domu właśnie, by służyć w katechumenacie. Przybywam, bo Jezus posyła.
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz