poniedziałek, 27 września 2010

mniejszy jest większy

Przyszła im też myśl, kto z nich jest największy. Lecz Jezus, znając myśli ich serca, wziął dziecko, postawił je przy sobie i rzekł do nich: "Kto przyjmie to dziecko w imię moje, Mnie przyjmuje; a kto Mnie przyjmie, przyjmuje Tego, który Mnie posłał. Kto bowiem jest najmniejszy wśród was wszystkich, ten jest wielki". Łk 9,46n

Przyszła im myśl... mi też przychodzi, taka czy inna.
Warto zapytać skąd przychodzi myśl.
Warto rozeznawać myśli.

Mniejszy jest większy - tak mi świat, moja pycha i szatan nie powiedzą. Raczej: "bądź kimś", zawalcz o władzę. A Jezus pokazał, że owszem można mieć władzę i być mniejszym, dzieckiem Ojca, można służyć.

O dziecięctwo w sercu i służbę w przełożeństwie modlę się dziś.
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz