wtorek, 6 kwietnia 2010

nawrócenie i Duch

"[Maria Magdalena]...odwróciła się i ujrzała stojącego Jezusa, ale nie wiedziała, że to Jezus". J 20,14

Odwróciła się od grobu. Odwrócenie - nawrócenie!
Ujrzała stojącego Jezusa - patrzeć i widzieć. Patrzeć tak na Ukrzyżowanego, tak na Zmartwychwstałego. W jednym i drugim przypadku czasem trudno Go rozpoznać...

"Nawróćcie się - powiedział do nich Piotr - i niech każdy z was ochrzci się w imię Jezusa Chrystusa na odpuszczenie grzechów waszych, a weźmiecie w darze Ducha Świętego". Dz 2,38

Ochrzczona jestem. Nawracam się czasem... Dostałam w darze Ducha Świętego - Ducha synostwa.
Czy daję się prowadzić Duchowi? Czy idę rzeczywiście za Barankiem dokądkolwiek się uda? Czy nie uciekam? Jak jest z moją cierpliwością i posłuszeństwem?

"Wstępuję do Ojca mego i Ojca waszego oraz do Boga mego i Boga waszego" J 20,17
Ojciec Jezusa i Ojciec mój... Moją nadzieję w Nim pokładam.
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz