niedziela, 20 października 2024

20 X, nie dla VIP-ów

Jakub i Jan, synowie Zebedeusza, podeszli do Jezusa i rzekli: «Nauczycielu, pragniemy, żebyś nam uczynił to, o co Cię poprosimy». On ich zapytał: «Co chcecie, żebym wam uczynił?» Rzekli Mu: «Daj nam, żebyśmy w Twojej chwale siedzieli jeden po prawej, a drugi po lewej Twej stronie»... (Mk 10, 35-45)

Bardzo mnie dziś spodobało się to, co wyczytałam w jednym z komentarzy, że przy Jezusie nie ma miejsca dla VIP-ów. :)

Fot. park w Szczecinie tzw. Różanka

2 komentarze:

  1. A ja się przyznam, że pierwszy raz w tym roku na swoim blogu zamieściłem notkę - spisałem kazanie ks. Piotra Celejewskiego, jakie wygłosił w oparciu o tę ewangelię. Dodałem też do tego nagranie.
    Ku memu zdziwieniu pojawiły się nawet 3 komentarze jeden po drugim w kilka godzin po publikacji notki. Uspokoiłem się, gdy zajrzałem, co to za komentarze? - żaden z nich nie dotyczył tego, o czym mówił ks. Piotr!
    To ciekawe, że zupełnie nieaktywny blog gromadzi jakieś boty…
    Po co im to, skoro i tak nikt nie przeczyta tego, co tam umieściły?
    Leszek

    OdpowiedzUsuń