niedziela, 26 lutego 2023

26 II, być z Jezusem, w Jego duchu

Ref.: Zmiłuj się, Panie, bo jesteśmy grzeszni

Stwórz, Boże, we mnie serce czyste *
i odnów we mnie moc ducha.
Nie odrzucaj mnie od swego oblicza *
i nie odbieraj mi świętego ducha swego.

Przywróć mi radość Twojego zbawienia *
i wzmocnij mnie duchem ofiarnym.
Panie, otwórz wargi moje, *
a usta moje będą głosić Twoją chwałę. (Ps 51)

Kiedy człowiek na pustyni szuka Boga, to diabeł na pustyni szuka człowieka Mt 4,1-11. Dlatego bardzo istotnym jest życie w Duchu świętym, którego mamy od chrztu i bierzmowania. Modlę się dziś Ps 51, psalmem responsoryjnym, w którym wołam o odnowienie we mnie mocy ducha. A jest to duch synostwa, dziecięctwa Bożego.

Diabeł opuści tego, kto nie opuści Jezusa.

4 komentarze:

  1. Wytrwanie przy Jezusie jest czasem bardzo trudne, zwłaszcza gdy świat - zdaje się, że w większości - idzie pod prąd Ewangelii.
    t.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo trudne czasem. Ale to jedyna dobra "inwestycja" w tym świecie. :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Oby nie stracić wiary, że to "jedyna dobra inwestycja"!!!

      Usuń