niedziela, 21 grudnia 2014

21 XII, FIAT

Na to rzekła Maryja: „Oto ja służebnica Pańska, niech Mi się stanie według twego słowa”. Łk 1,26-38

Bóg potrzebuje zgody człowieka.
I chcę dziś uzmysłowić sobie, jak wielkie znaczenie ma moja odpowiedź dawana Bogu.
A Bóg mówi na różne sposoby, mówi przez swoje Słowo i przez wydarzenia.
Radość, wdzięczność, zaufanie i oddanie - owoce wiary Maryi - które w moim (i twoim) życiu chcą także zaistnieć.
ADWENTUS - jest wśród nas Ten, któremu warto zaufać i powiedzieć swoje TAK.

2 komentarze:

  1. Dziękuję Ci Dobry Boże, że na nas cierpliwie czekasz

    OdpowiedzUsuń
  2. 20 grudnia dałam swoje TAK, Chrystusowi , w pewnej sprawie. Maryjo pomagaj mi, bym każdego dnia z samiutkiego rana powtarzała "Oto jestem, Panie, na każde twe wezwanie."

    OdpowiedzUsuń