poniedziałek, 13 stycznia 2014

13 I, gdyż bardzo miłował

Również Annie dał część, lecz podwójną, gdyż Annę bardzo miłował, mimo że Pan zamknął jej łono... 1 Sm 1,1-8

Nie pisałam dość długo z prostego powodu - nie miałam dostępu do internetu. Jednak w tym czasie wiele się wydarzyło i uświadomiłam sobie to, co dziś w I czytaniu usłyszałam co do Anny żony Elkana.
Wiele dobra mnie spotyka od Boga i przez ręce ludzi.
Zadałam sobie dziś rano pytanie: dlaczego? Z jakiego powodu doświadczam wobec siebie takiej troski i tyle dobra?
Nie mam odpowiedzi z siebie. Nie zasłużyłam. Po prostu z miłości ktoś obdarza mnie troską.
Bóg obdarza mnie troską z jednego powodu: "gdyż Annę bardzo miłował". Każdy ma prawo podstawić tu swoje imię - zwłaszcza po wydarzeniu chrztu Pańskiego i uświadomieniu chrztu własnego!!!

Fot. Dostałam kiedyś tę kartkę na walentynki ;)

1 komentarz: