sobota, 13 lipca 2013

13 VII, żeby sprawić co jest dzisiaj

Lecz Józef powiedział do nich: "Nie bójcie się. Czyż ja jestem na miejscu Boga? Wy niegdyś knuliście zło przeciwko mnie, Bóg jednak zamierzył to jako dobro, żeby sprawić to, co jest dzisiaj..." Rdz 49, 29n

Tak patrzeć na swoją historię, jak patrzy na nią Józef egipski! Tak czytać wyrządzone krzywdy, niesprawiedliwie osądy, sprzedania itp... To wszystko zło, które kiedyś (czy dziś) ktoś zamierzył wobec nas, Bóg zamierzył jako dobro, bo widzi dalej!
Nie siedźmy więc w przeszłości i nie nośmy urazów, pozwólmy sobie DZISIAJ ucieszyć się dobrem, które mamy w zasięgu ręki
Śpiewajmy Bogu pieśń wdzięczności. To nic, jeśli jeszcze nie rozumiesz swej historii, po prostu kochaj Go dziś i ufaj! I ... bądź cierpliwy! 

5 komentarzy:

  1. To nic,że nie rozumiem mojej historii dzisiaj, Bóg widzi dalej i ufam Mu

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie siedźmy więc w przeszłości i nie nośmy urazów, pozwólmy sobie DZISIAJ ucieszyć się dobrem, które mamy w zasięgu ręki - dokładnie tak!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Śpiewajmy Bogu pieśń wdzięczności." Tak właśnie zrobiłam, na Adoracji i po wyjściu z kościoła...
    Uwielbiam Cię, alleluja, uwielbiam Cię Boże mój.
    Kocham Cię, alleluja, kocham Cię Panie mój.
    Wywyższam Cię, alleluja, wywyższam Cię Jezu mój.
    Miłuję Cię, alleluja, Duchu Święty, miłuję Cię.

    OdpowiedzUsuń