wtorek, 6 grudnia 2022

6 XII, pójdziesz szukać?

Jak wam się zdaje? Jeśli ktoś posiada sto owiec i zabłąka się jedna z nich, to czy nie zostawi dziewięćdziesięciu dziewięciu na górach i nie pójdzie szukać tej, która się błąka? (Mt 18, 12-14)

A ty, pójdziesz szukać tej jednej? Czy wliczysz w "koszty własne"? To tylko 1%.
Ja szybko, bez namysłu, na to pytanie nie chcę odpowiadać. Nie jest to oczywiste.
Ale dla Jezusa jest oczywiste!
Jeśli się gubię (muszę siebie zobaczyć w tej jednej), On idzie szukać. Jak i ciebie.
Co więcej, cieszy się, gdy się z Nim spotykamy na tych naszych zabłąkaniach.

2 komentarze:

  1. Po namyśle i realnie: nie, nie pójdę. Poza tym ja na szczęście nie mam żadnych owiec...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po wahaniach... jeszcze na dziś też bym nie poszła. :(
      Jeszcze we mnie nie ma tyle Boga, żeby ufać tym 99 i pójść za 1.
      Ale cieszę się, że On idzie...

      Usuń