środa, 27 lipca 2022

27 VII, kupiona jestem

... podobne jest królestwo niebieskie do kupca poszukującego pięknych pereł. Gdy znalazł jedną drogocenną perłę, poszedł, sprzedał wszystko, co miał, i kupił ją... (Mt 13, 44-46)

Po prostu, faktem jest, że jestem perłą. :)
Jestem kupiona, odkupiona.
Ktoś za mnie wszystko dał, życie dał.
Dopiero z tą świadomością (która nie przyszła z mojej głowy, tylko z zasłyszenia kiedyś od dziecka, które w tej przypowieści widziało w perle właśnie siebie) mogę popatrzeć wokół i przyjąć królestwo jako dar i zadbać o nie, jako o skarb.

Fot. Góra krzyży na Litwie niedaleko Šauliai.

3 komentarze:

  1. Kupiona :) dziś moje imieniny, dobre słowo dla mnie ;) dzięki! No i przesyłam spóźnione życzenia imieninowe dla Ciebie! Myślałam o Tobie i wszystkich Ankach wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszego od NAJLEPSZEGO! Albo Julia albo Natalia? Zgadłam? To drugie?

      Usuń
    2. Sprawdziłam - wiem, że zgadłam :). UcałowANIA

      Usuń