niedziela, 8 marca 2020

8 III, widzenie

Góra przemienienia. Trzeba być uważnym i umieć słuchać, by zobaczyć i usłyszeć Boga, Jego Syna. Trzeba mieć serce pojemne i bez sklerozy, by przechować skarb dotyku Obecnego.
Pustynia wyczula, ale doświadczenie Boga jest łaską niecodzienną. Czasem nawet lepiej, gdy znamy to z opowieści...
Jedno jest pewne i z tym dziś zostaję, że moc przemiany jest w Kościele. Jest ďarem dla tych, co ufać nie przestają.
Pytam siebie,  czy chcę widzieć Boga, czy chcę być widzialna dla Niego? ... Wiem,  że to drugie jest z Jego strony,  ale czy z mojej też chciane?
Potrzebuję przedrzeć się do tego we mnie pragnienia, bo tam jest ķlucz i moc mego nawrócenia.

7 komentarzy:

  1. nie chcę ani z życia, ani z opowieści... żałuję, że w ogóle o Nim słyszałam, łatwiej by było nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... takie słowa mówią o Twoim wielkim cierpieniu...
      Ale tez takie słowa bolą tez Jego Serce...
      Nie mam recepty.
      Chce ocalić Was Obu.

      Usuń
    2. niech Ocala tego tam :P, skoro Stanął po jego stronie...

      Usuń
    3. ...po Twojej stronie jest od wieków...
      :P

      Usuń
    4. może Ujmie się za mną na sądzie ostatecznym?

      Usuń
  2. Ja jestem wdzięczna za łaskę wiary, realną obecność Boga w moim życiu. Przeważnie jest ciężko ale nie mogę zaprzeczyć temu czego doświadczyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamięć serca jest wdzięcznością i owocować będzie.

      Usuń