czwartek, 12 grudnia 2019

12 XII, aby zobaczyli i poznali

Ja, Pan, twój Bóg, ująłem twą prawicę, mówiąc ci: «Nie lękaj się, przychodzę ci z pomocą». [...]
Na pustyni zasadzę cedry, akacje, mirty i oliwki; rozkrzewię na pustkowiu cyprysy, wiązy i bukszpan obok siebie. Ażeby zobaczyli i poznali, rozważyli i pojęli wszyscy, że ręka Pańska to uczyniła, że Święty Izraela tego dokonał. (Iz 41, 13-20)

Oj, czekam na tę chwilę...
To chyba i jest tęsknota adwentowa.
To ja chcę zobaczyć i poznać, rozważyć i pojąć, że na pustkowiu jest życie - życie z ręki Pana.

4 komentarze:

  1. Ja też czekam i tęsknię...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja naprawdę chcę, żeby On już w końcu Przyszedł... zanim przegram do reszty, zanim stracę resztę sił.

    OdpowiedzUsuń
  3. https://www.youtube.com/watch?v=Eiwi9dAPurA

    OdpowiedzUsuń
  4. ... będzie ten dzień i ta chwila...

    OdpowiedzUsuń