poniedziałek, 19 lipca 2021

19 VII, tu coś więcej niż Salomon...

Zaśpiewam na cześć Pana, który okrył się sławą, *
gdy konia i jeźdźca pogrążył w morskiej toni.
Pan jest moją mocą i źródłem męstwa, 
Jemu zawdzięczam moje ocalenie. *
On Bogiem moim, uwielbiać Go będę.

Refren: Śpiewajmy Panu, który moc okazał.

Pan, wojownik potężny, *
«Ten, który jest», brzmi Jego imię.
Rzucił w morze rydwany faraona i wojsko jego, *
wybrani wodzowie legli w Morzu Czerwonym.

Przepaści ich ogarnęły, *
jak głaz runęli w głębinę.
Uwielbiona jest potęga prawicy Twej, Panie, *
prawica Twa, o Panie, starła nieprzyjaciół.

Dziś cytuję psalm responsoryjny. Ważny dla mnie dziś. To pieśń z księgi Wyjścia 15. Dziś kiedy kończę pierwszy roczek :) z drugiego półwiecza patrzę na to, co było i widzę OBECNOŚĆ Pana w moim życiu. Jemu zawdzięczam moje ocalenie.
Dziękuję dziś za poranną Eucharystię. I za słowo w sakramencie pojednania. On uwesela mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz