niedziela, 6 maja 2018

6 V, trwać

Jak Mnie umiłował Ojciec, tak i Ja was umiłowałem. Trwajcie w miłości mojej! Jeśli będziecie zachowywać moje przykazania, będziecie trwać w miłości mojej, tak jak Ja zachowałem przykazania Ojca mego i trwam w Jego miłości. (J 15, 9-17)

Jedno z modlitwy dzisiejszej, raczej wniosek:
Miłość Ojca jest stała, ogarnia wszystkich i każdego. Dlaczego Jezus mówi, żebyśmy "trwali" w niej? Ona nie znika. Ale my znikamy... Trwać w miłości, to zostać na swoim posterunku, w miejscu wyznaczonym przez powołanie, przez decyzję. Zostać w miejscu = być wiernym, pomimo chwiejnych emocji, myśli, upadków.
Trwać = być przyjmującym miłość Ojca w Osobie Syna i Ducha.
Trwać = ufać, że wszystko jest w ręku Ojca i nic nie wymyka się Mu spod kontroli.
Trwać = nie pozwolić zbić się z pantałyku negatywnemu myśleniu, podsuwanemu przez Nieprzyjaciela Boga i człowieka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz