środa, 21 marca 2018

21 III, ... za możliwość wzrostu

... Jeżeli więc Syn was wyzwoli, wówczas będziecie rzeczywiście wolni.
Wiem, że jesteście potomstwem Abrahama, ale wy usiłujecie Mnie zabić, bo nie ma w was miejsca dla mojej nauki... (J 8,21-30)

Te słowa Jezusa stawiają pytanie, czy jest we mnie miejsce dla Jego nauki?
Dosadniej jest powiedziane w Biblii Pierwszego Kościoła: "...bo nie wzrasta w was moje Słowo". Te zdania dopominają się o współpracę, o wejście w paschę.
Dziękuję dziś Jezusowi za kolejną możliwość wzrostu Słowa we mnie, dziękuję Mu za kolejną w moim życiu Jego Paschę.

Fot. Bardzo mnie porusza historia malarki tego obrazu Akiane Kramarik.

5 komentarzy:

  1. Widziałam ten obraz w książce "Niebo istnieje naprawdę" (wersja dla dzieci ;)), znasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dość znany ten obraz już. Chyba widziałam też w książce. Zresztą filmową wersję też widziałam. :)

      Usuń
  2. Fot. https://www.youtube.com/watch?v=XNSsv86lsok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobić miejsce, stworzyć przestrzeń...

      Usuń
    2. https://youtu.be/0XFqdOc2Sm4

      Usuń