piątek, 30 września 2016

30 IX, w ręku Pana

Z wichru odpowiedział Bóg Hiobowi tymi słowami:
„...Czy dotarłeś do źródeł morza? Czy doszedłeś do dna Otchłani? Czy wskazano ci bramy śmierci? Widziałeś drzwi do ciemności? Czy zgłębiłeś przestrzeń ziemi? Powiedz, czy znasz to wszystko?...”.  (Hi 38,1.12-21;40,3-5)

Pytania postawione Hiobowi poszerzają i moje myślenie.
Nic z ręki Pana się nie wympsnęło. Życie moje i życie moich bliskich również.

...Ty bowiem stworzyłeś moje wnętrze
i utkałeś mnie w łonie mej matki. 
Sławię Cię, żeś mnie tak cudownie stworzył,
godne podziwu są Twoje dzieła... (Ps 139)

2 komentarze:

  1. Niesamowite :-)
    "Nic z ręki Pana się nie wympsnęło"
    Byłam w końcu pojednać się Z Panem i ten psalm... Pokuta...
    Trzeba tylko uwierzyć "żeś mnie tak cudownie stworzył..." kiedy wydaje się inaczej. Dzięki Panie :-)

    OdpowiedzUsuń