sobota, 4 czerwca 2016

4 VI, Jej Serce

Matka Jego chowała wiernie te wspomnienia w swym sercu. (Łk 2,41-51)

Chrystus otrzymał od swojej Matki Serce, które wzrusza się na ludzki sposób (kard. Stefan Wyszyński).

Więc po wczorajszym wpatrywaniu się w Serce Jezusa, dziś Serce Maryi uczcić wypada!
I powierzyć się Matce, bo tak szybciej przemieni się moje serce w Jezusowe... Córka do Matki jakoś się upodabnia naturalnie (widzę to w zasięgu ręki, będąc w odwiedzinach u swoich :).
Zwracam wzrok na Maryję, patrzę i wiem, że można TAK kochać, że można ludzkim sercem...
I nadzieję mam... Maryja - pomoc niezawodna.

3 komentarze:

  1. Maryja = Ludzkie Serce Boga

    Maryjo pomagaj przemieniać moje "nie" w Twoje błogosławione "tak"!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie wczoraj "pchało" mnie by pójść na Msze, usiadłam bliżej niż zwykle, pod obrazem Matki Boskiej Widzącej. Przypatrywała mi się. Ciekawa jestem co sobie myśli o mnie. Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno człowiek zna głęboką prawdę o sobie, tylko z jakichś przyczyn nie eksponuje jej. Piotrek

      Usuń