poniedziałek, 9 maja 2016

9 V, należę do Pasterza Dobrego

"Ja jestem dobrym pasterzem. Dobry pasterz daje życie swoje za owce. Najemnik zaś i ten, kto nie jest pasterzem, do którego owce nie należą, widząc nadchodzącego wilka, opuszcza owce i ucieka, a wilk je porywa i rozprasza. Najemnik ucieka dlatego, że jest najemnikiem i nie zależy mu na owcach. 
Ja jestem dobrym pasterzem i znam owce moje, a moje Mnie znają, podobnie jak Mnie zna Ojciec, a Ja znam Ojca. Życie moje oddaję za owce...".  (J 10,11-16)

Fot. Relikwie świętych i błogosławionych przy ołtarzu na Skałce (wczoraj była procesja św. Stanisława z Wawelu na Skałkę, one były niesione w tej procesji).
Jako obrazek dałam dziś zdjęcie świętych, bo oni doświadczyli mocy Dobrego Pasterza. Oni dają świadectwo, że Pasterzowi zależy na owcach, że prowadzi je do Ojca.
Jesteśmy w czasie oczekiwania na Zesłanie Ducha Świętego. Zapraszam Cię do modlitwy dziękczynnej w tym czasie.
Dziękczynnej za to, że Bogu zależy na mnie bardziej niż mi samej...
Dziękczynnej za to, że Pasterz stał się dla mnie Barankiem i oddał życie za mnie...
Dziękczynnej za to, że nie ucieka ode mnie, kiedy sama przed sobą i ludźmi chciałabym uciec...
Dziękczynnej za to, że będąc u Ojca Jezus Bóg-Człowiek jest ze mną i mnie karmi swoim Słowem i Ciałem codziennie...
Dziękczynnej za to, że nic nie odłączy mnie od Jego miłości...
Dziękczynnej za to, że mogę tego wszystkiego doświadczać... itd i itp.

1 komentarz: