piątek, 11 czerwca 2010

Pasterz o Sercu Baranka

Albowiem tak mówi Pan Bóg: Oto Ja sam będę szukał moich owiec i będę miał o nie pieczę. Ez 34,11

Pasterz o Sercu Baranka... tak dziś o Tobie chcę mówić. I pozwolić Tobie mnie kochać.
.
cd. "małej decyzji"
ok. 13.00
Mam zamieszanie, potrzebuję światła, bo znowu co innego przychodzi.
Po wczorajszej decyzji dziś mam podjąć totalnie inną - czy to góra Moria? i próba zaufania? Nie wiem. Przyjdź Duchu Święty i poprowadź.
.
ok. 15.00-15.50
A może chodzi po prostu o zgodę na zranienie serca mego?
W Twoim Jezu, mój Baranku, jest to do przyjęcia! :)
Gotowość do ofiary i służby. Gotowość do przyjęcia oceniania, odrzucenia, itp... - od swoich - przez to raniące bardziej.
Poniekąd to było swoiste zwiastowanie i padło moje FIAT.
.
18.30
Miłość Jezusa, to miłość bezwarunkowa! I do takiej mnie zaprasza...
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz