sobota, 29 kwietnia 2023

29 IV, do Mnie

... Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. Weźcie na siebie moje jarzmo i uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokornego serca, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych... (Mt 11, 25-30)

Utrudzenie może być różne. 
Przyjęcie odejścia kogoś ze wspólnoty też jest trudem. I boli. 
Dziękuję Jezusowi za to słowo na dziś - to tak, jakby wziął mnie za ręce i spowodował, że patrzę Mu w oczy. 
I pyta mnie o mnie, nie o odchodzących... Zabiega o mnie. (O nich też, ale nie muszę znać już tego szczegółów).

4 komentarze:

  1. zbawienie wieczne nie jest uzależnione od bycia we wspólnocie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic takiego nie napisałam.
    Napisałam o bólu i trudzie. Moim.

    OdpowiedzUsuń
  3. no więc próbuję cię pocieszyć, że nie wszystko przegrane, no. tylko tyle.

    OdpowiedzUsuń