wtorek, 12 kwietnia 2016

12 IV, Ten Chleb

„Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam: Nie Mojżesz dał wam chleb z nieba, ale dopiero Ojciec mój da wam prawdziwy chleb z nieba. Albowiem chlebem Bożym jest Ten, który z nieba zstępuje i życie daje światu”. Rzekli więc do Niego: „Panie, dawaj nam zawsze tego chleba”.
Odpowiedział im Jezus: „Jam jest chleb życia. Kto do Mnie przychodzi, nie będzie łaknął; a kto we Mnie wierzy, nigdy pragnąć nie będzie”. (J 6,30-35)

No to chodźmy do Tego Chleba, po Ten Chleb Życia!

3 komentarze:

  1. :) dziś jest dalszy ciąg... "Widzieliście Mnie, a przecież nie wierzycie", i dalej ciekawe słowa, które mnie zafrapowały: "...żebym to wskrzesił w dniu ostatecznym", co może znaczyć, "żebym to zrekapitulował w sytuacji granicznej", czyli To wszystko, co kiedykolwiek do nas przyszło...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...zrekapitulować? wskrzesić to, co wydawało się zapomniane, umarłe; ocalić, zbawić, rzucić inne światło na całość, nadać zgoła odmienny sens, niż zwykliśmy sądzić po zewnętrznych pozorach

      Usuń
  2. Wszystko, co przynosimy do Jezusa, wszystko, co Mu oddajemy, nie traci swej dobrej wartości, a ciężary złe (nasze grzechy, które przynosimy do Jezusa) umierają na Jego krzyżu i otrzymujemy nowe życie w Jezusie.

    OdpowiedzUsuń