wtorek, 2 maja 2023

2 V, nikt nie wyrwie z ręki mojej

Moje owce słuchają mego głosu, a Ja znam je. Idą one za Mną, a Ja daję im życie wieczne. Nie zginą na wieki i nikt nie wyrwie ich z mojej ręki. Ojciec mój, który Mi je dał, jest większy od wszystkich. I nikt nie może ich wyrwać z ręki mego Ojca. Ja i Ojciec jedno jesteśmy. (J 10, 22-30)

Fot. wisi przy moim biurku, odbija się dziś w nim światło. Może za rzadko podnoszę wzrok, by spoglądać na to zdjęcie...
Doświadczenia, a może po prostu wiary, że jesteśmy w ręku Ojca, życzę ("w ręku" - tak się pewnie nie odmienia, to nie po polsku, ale tak piszę;). Eureka: sprawdziłam w słowniku, dopuszczalne jest, choć to forma przestarzała.

2 komentarze:

  1. Nie ma takich malutkich jagniąt. Nie przeżyłoby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie masz rację. Może i nie ma takich małych jagniąt.
      Ale dusza taka mała może być :).

      Usuń