piątek, 23 lutego 2018

23 II, ... za wymagania

"Jeśli wasza sprawiedliwość nie będzie większa niż uczonych w Piśmie i faryzeuszów, nie wejdziecie do królestwa niebieskiego"... (Mt 5,20-26)

Dziękuję dziś za większe wymagania! Nie tylko zewnętrzna poprawność w zachowywaniu przykazań ale wewnętrzne przekonanie i wierność jemu dla Jezusa są ważne we mnie.
"Nie będziesz zabijał" - gdzie zaczyna się pierwszy krok ku zabijaniu, jak nie w sercu. Słowa wypowiadane nakręcają całą machinę złości. Dlatego Jezus bardzo konkretnie nas ostrzega dziś. I wymaga.
Bliźni ma prawo do mojej miłości i sąd będzie dochodził tego prawa bliźniego do mojej miłości.
Jezu, uzdolnij mnie do miłości!

Fot. Św. Maksymilian Kolbe. W ostatnim tygodniu chodziłam jego ścieżkami w Pabianicach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz