wtorek, 19 lipca 2016

19 VII, rodzinne więzi + konkurs :)

...Ktoś rzekł do Niego: „Oto Twoja Matka i Twoi bracia stoją na dworze i chcą mówić z Tobą”. Lecz On odpowiedział temu, który Mu to oznajmił:„Któż jest moją matką i którzy są moimi braćmi?”
I wyciągnąwszy rękę ku swoim uczniom, rzekł: „Oto moja matka i moi bracia. Bo kto pełni wolę Ojca mojego, który jest w niebie, ten Mi jest bratem, siostrą i matką”. (Mt 12.46-50)

Rodzinne więzi... Ważne. W dniu urodzin Ewangelia i mi stawia o to pytanie. Jestem u Rodziców, ważny czas, czas miłości, czas przyjmowania i dawania. Uświadomiłam, że właśnie się przepoławia moje życie: mam tyle samo lat przeżytych w domu rodzinnym i tyleż w zakonie :).
Jutro w drogę powrotną. ŚDM.

Fot. dziś przyszło do mnie, robione przed tygodniem - ogłaszam konkurs na nazwę tego zdjęcia! Nagroda - wspólna modlitwa i wypicie herbaty! :)
Dopisek w dniu 22 VII - konkurs rozstrzygnę dopiero po ŚDM, niech będzie 4 VIII.

13 komentarzy:

  1. Niech Maryja Jubilatce błogosławi !!! Anna Maria -> Maria Anna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fot. «Proszę, pomaluj mój świat»

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. «Matko Miłosierdzia, pomaluj mój świat barwami czułej miłości»

      Usuń
  3. "Oto Matka Twoja"

    OdpowiedzUsuń
  4. Fot. «Baranka w kolorach Miłosierdzia»

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja pierwsza myśl po spojrzeniu na zdjęcie - jak blisko Matki!!!!
    Trochę zazdroszczę:)
    Spóźnione ale szczere: Wszystkiego dobrego z okazji urodzin, niech Pan Bóg błogosławi!!!
    t.

    OdpowiedzUsuń
  6. «Spotkanie w połowie drogi...»

    OdpowiedzUsuń
  7. Matka Miłosierdzia wznosi się ponad radykalizm naturalnej sprawiedliwości, stępia to nieubłagane ostrze, które przeszywa Jej czułe serce. Z tej perspektywy świat nie jest już czarno-biały, pojawiają się kolory, subtelne różnice, niepowtarzalne barwy wyzwolenia...

    OdpowiedzUsuń
  8. «Miłość miłosierna dociera do sedna»

    OdpowiedzUsuń