piątek, 24 marca 2023

24 III, chwała Bogu a POKÓJ ludziom

Dał mi Pan (i siostry moje) możliwość przeżycia niedawno rekolekcji ignacjańskich tematycznych pt. "Z Maryją przy Jezusie". 
Ponieważ w tym czasie rekolekcji przyglądnęłam się też mojej drodze za Jezusem, drodze zakonnej (nie tak dawno obchodziłam 25-lecie pierwszej profesji :) to powstał taki wiersz, którym się dzielę.
Doświadczyłam na modlitwie, że choć wyruszyłam już dawno do Jezusa, to trochę jestem jak ci mędrcy ze Wschodu, idący za gwiazdą. Na nowo tę gwiazdę w sercu rozpoznałam i zrodziło się pragnienie oddania moich ślubów Panu. Może przez tę drogę już te skarby są trochę roztrwonione, już nie takie "świeże", ale wiem, że je niosłam dla Niego. Podczas Eucharystii ofiarowałam przez ręce Maryi. I otrzymałam Jezusa...

Taka moja droga jubileuszowa

Tajemna Twa Gwiazda
mnie pociągnęła 
I poszłam Cię szukać
z darami 
przez lata
I znowu Ją widzę
w serca Betlejem rozbłyska 
wchodzę do domu
na ręce Maryi - Kościoła 
dary swe składam 
   złoto czystości 
   kadzidło ubóstwa 
   mirrę posłuszeństwa 
Pokłon oddaję Ci
życiem mym
wracam 
obdarowana
POKOJEM Twym

16.03.2023 Zakopane-Górka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz